NEWS 24|7 -Nέα με άποψη, για την Ελλάδα και τον Kόσμο. Blogs, Videos, Πρωτοσέλιδα

Κυριακή 11 Μαΐου 2014

Καλημερα,Καλησπερα σας βλεπω οτι η προηγουμενη μου αναρτηση εξελιχθηκε σε εναν μινι πολεμο αποψεων,η προθεση μας ανεβαζοντας το blog σε καμμια περιπτωση δεν θελουμε να φαγωθουμε μεταξυ μας εχω πει οτι θελω να εχει ενημερωτικο χαρακτηρα,λεγοντας αυτα λοιπον θα σας παραπεμψω στο blog της αριστερης συσπειρωσης εργαζομενων οκανα επεσε το ματι μου σε μια αναρτηση τους του Ιουλιου 2012 πριν ακομα βγει το καινουργιο πλαισιο λειτουργιας,ενδιαφερουσες αποψεις,θα συμφωνησω στο οτι πρεπει επιτελους 11:30-13:00 που υποτιθεται οτι κανει διαλειμα η μοναδα για να κανουν ομαδα οι εργαζομενοι να μετεχουν ενας οι και περισσοτεροι θεραπευομενοι ωστε να ξερουμε τι γινεται πισω απο τις κλειστες πορτες & πως λαμαβανονται οι αποφασεις που ολως περιεργως συνηθως ειναι (ομοφωνες) εχουν να κανουν αρκετες φορες ακομα & με τη ζωη των θεραπευομενων οι εργαζομενοι της ΑΡ.Σ.ΕΡΓ.ΟΚΑΝΑ μας λενε οτι εχουμε το δικαιωμα να συμμετεχουμε στις ομαδες αν αυτο γινεται σε μια εστω μοναδα ενημερωστε με γιατι κατι τετοιο δεν εχει υποπεσει στην αντιληψη μου,με συγχωρειτε αλλα μας περνατε γισ ηλιθιους?


1 σχόλιο:

  1. Πραγματι εχω δει τι ελεγαν τοτε οι εργαζομενοι μαλιστα η επιστημονικη τους επιτροπη ανησυχουσε για το καλο μας σε ποιον τα πουλανε αυτα; τη θεση τους φοβοντουσαν οπως και τωρα μη τυχον και τη χασουνε

    ΑπάντησηΔιαγραφή