NEWS 24|7 -Nέα με άποψη, για την Ελλάδα και τον Kόσμο. Blogs, Videos, Πρωτοσέλιδα

Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

Καποιες φορες για να ξαναβρεις τον εαυτο σου θα πρεπει πρωτα να τον χασεις   Εγω δε τον ξαναβρηκα γιατι πολυ απλα δε τον ειχα τωρα στα 40+ τον βρηκα! ημουνα χαμενος τοσα χρονια σε εναν ψευτκο?περιεργο?τρομακτικο?παραλογο? κοσμο να πω? Βαζω τοσα ερωτηματικα γιατι πραγματικα δεν μπορω με τιποτα να δικαιολογησω τον εαυτο μου για αυτα που εζησα απο τα 13μου εως τωρα που ανακαλυπτω εναν πραγματικα καινουργιο κοσμο σαν να ξαναγεννηθηκα τωρα προσπαθωντας να ισσοροπησω σε αυτο που ζω τωρα & σ'αυτο που (νομιζα οτι) ζουσα.Ειναι ξερετε πολυ καταθλιπτικο αν καθησω να σκεφτω τι εχασα τα προηγουμενα χρονια θελω να μη το σκεφτομαι αλλα δεν γινεται φοβαμαι οτι αν ξεχασω θα χαθει και παλι ο εαυτος μου,φοβαμαι να πω οτι εχασα τα καλυτερα μου χρονια,φοβαμαι να πω οτι εχασα τους παλιους μου φιλους,φοβαμαι να πω οτι εχασα 25+χρονια απο την ζωη μου,μα πιο πολυ φοβαμαι μη χασω αυτο που ζω τωρα και μ'αρεσει! με λενε ........ και ειμαι πρωην χρηστης η με λενε .........και ειμαι ναρκομανης σε αναρρωση ναι αναρωνεις απο τα ναρκωτικα δεν θεραπευεσαι ποτε παντα μεχρι να πεθανω θα ξερω οτι παλευω οτι καθε μερα που περναει εχω νικησει το παθος μου ενα παθος τοσο ακραιο που ανθρωπινος νους αδυνατει να το συλλαβει.atgiannisns@


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου