NEWS 24|7 -Nέα με άποψη, για την Ελλάδα και τον Kόσμο. Blogs, Videos, Πρωτοσέλιδα

Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2014

Τα χριστουγεννα ενος χαζομπαμπα!

Καλημερα,Καλησπερα σας,μερες που ειναι ειπα να γραψω κατι διαφορετικο(μπορει & να το συνεχισω,θα δουμε),τα πρωτα χριστουγεννα λοιπον με το νεο μελος της οικογενειας,κι εγω να τρεχω να δω τι δωρο να της παρω,λες και θα καταλαβει οτι ειναι δωρο,εννια μηνων τι να καταλαβει,κανει πολυ λιγα πραγματα κι ομως ειναι παρα πολλα αυτα που κανει και δινει,παω λοιπον σε ενα μαγαζι που πουλαει μπεμπε δωρα,η γυναικα μου θελει να της παρουμε ενα μπεμπε λαπτοπ,εγω αντιθετος αλλα με ριξανε,στο μαγαζι λοιπον βλεπω ενα τραμπολινο,το πιανεις επανω στη κασα της πορτας βαζεις το μωρακι στην υποτιθεμενη κουνια και πηγαινει πανω κατω,καπως ετσι δηλαδη δεν ειμαι και σιγουρος,μου καρφωνεται να το παρω το τραμπολινο,ρωταω τη πωλητρια αν κανει για την κορη μου και με ρωταει,αν στηριζει το κεφαλακι της μονη της ναι κανει,εγω εχω μεινει καγκελο δεν καταλαβαινω την ωρα εκεινη τι εννοει,απο μεσα μου σκεφτομουνα,να στηριζει το κεφαλακι της?καλα τι ειναι το κεφαλακι της για να το στηριζει,κι απο την αλλη να νιωθω ηλιθιος μα καλα δεν ξερω αν στηριζει μονη της το κεφαλακι της,πωπω δεν κανω για μπαμπας σκεφτομουνα ειμαι αχρηστος,μεχρις που μου εξηγει η πωλητρια οτι απο 3 μηνων και πανω κανει κι οτι αφου δεν της ειχα πει ποσο ειναι για αυτο με ρωτησε,τελος παντων παιρνω το μπεμπε-λαπτοπ και το τραμπολινο,το μπεμπε λαπτοπ το εχουμε βαλει στο δεντρο απο κατω δεν το εχουμε ανοιξει ακομα,για το τραμπολινο δεν ειχα πει τιποτα στη γυναικα μου το ειχα κρυψει οποτε την τριτη που πηγε για ψωνια το στηνω στην πορτα οπως λεγανε οι οδηγιες βαζω τη Δημητρουλα επανω κι απο τα γκελ που κανει το τραμπολινο ηταν ολο χαρα,φανταστειτε λοιπον τη δικη μου χαρα,γυριζει λοιπον η γυναικα μου σπιτι βλεπει το τραμπολινο(εδω μιλαμε για πολλα γελια)να κοιταει πανω κατω τι ειναι αυτο μου λεει,εγω οπως παντα αν δε της κανω πλακα θα σκασω,σ'αρεσει της λεω,ωραιο ειναι μου λεει κι απο οτι βλεπω της αρεσει,ειναι ομως ασφαλες?μην ανησυχεις της λεω αν την δεις να φευγει απο το καθισματακι πιαστην σαν να ειναι μπαλα,προσοχη ομως μην αφαιρεθεις και ριξεις κεφαλια γιατι παει θα το διαλυσεις,μπαινει στη κουζινα να μαγειρεψει η κουζινα εχει πασσο οποτε εβλεπε εκει που ειχα βαλει το τραμπολινο,οποτε εγω σαν πειραχτηρι που ειμαι εκανα,ε ε ερχεται υπονοοντας και καλα οτι εφευγε απ το καθισματακι,κατι που δεν γινεται ομως γιατι ειναι δεμενο,αλλα οι μαμαδες οπως παντα φερνουν την καταστροφη,οχι οτι εγω παω πισω,χειροτερος ειμαι,αυτα λοιπον απο μια μερα ενος χαζομπαμπα,αν δεν κανω καινουργια αναρτηση πριν το τελος του ετους,σας ευχομαι σε ολους ολοψυχα καλες γιορτες να εχετε και ενα νεο ετος γεματο υγεια,χαρα,ευημερια.Καλη σας μερα.atgiannisns@  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου