NEWS 24|7 -Nέα με άποψη, για την Ελλάδα και τον Kόσμο. Blogs, Videos, Πρωτοσέλιδα

Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

Ενα γραμμα στη Μανα!

Μανα μια λεξουλα τοση δα που κρυβει ομως τοσα πολλα,ειχε πει καποτε ο αειμνηστος Στελιος Καζαντζιδης,και ειχε δικιο,ολοι μας αλλωστε ξερουμε τι σημαινει Μανα,η σωστη Μανα,η Μανα μου δεν ειναι πια εδω,θεωρω ομως χρεος μου να γραψω αυτα που νιωθω,κι ας δακρυζω καποιες στιγμες,δεν κλαιω ευκολα για τη Μανα μου ομως εκλαψα πολυ.Μανα σου γραφω για να πω καποια πραγματα,θυμαμαι οτι το τελευταιο σου εκεινο βραδυ του Ιανουαριου ακομα και την τελευταια σου στιγμη εκλεισες μονη σου τα ματια για να μην με βαλεις στο κοπο να κανω εστω αυτο το τελευταιο,δεν ηθελες να με κουρασεις εμενα που προδωσα την εμπιστοσυνη σου,εμενα τον ναρκομανη,τον περιθωριακο,ακομη και τοτε μου εδειξες την αγαπη σου,δεν ξερω ομως αν ηξερες οτι κι εγω σε αγαπουσα,δεν θυμαμαι αν στο ειχα πει,θυμαμαι εκεινο το βραδυ δεν μπορουσες να μιλησεις,με κοιταζες σαν να θελες να μου πεις πιασε μου το χερι,μολις σου επιασα το χερακι σου εκλεισες τα ματια σου.Μανα δεν προλαβες να με δεις να μπαινω στο προγραμμα,Μανα δεν προλαβες να με δεις να γινομαι καλα,εστω με την υποκατασταση,θυμασαι που σου ελεγα οτι η υποκατασταση θα με σωσει,με ειχες δει να μπαινω σε ολα τα στεγνα προγραμματα,δεν μπορω σου ειχα πει,Μανα δεν προλαβες να δεις τη ζωη μου να αλλαζει προς το καλυτερο,Μανα δεν προλαβες να δεις το εγγονακι σου,σε λιγους μηνες θα παρει το ονομα σου,Μανα δεν προλαβες να δεις ολα αυτα που καρτερουσες,εφυγες με πικρα,κι αυτο που ειναι που πιο πολυ με καιει,ο μπαμπας εφυγε οταν ημουν πολυ μικρος,τοτε διαχειριστηκα το πενθος μου με λαθος τροπο,δεν πιστευω σε αυτα που λενε οτι μας βλεπουν απο ψηλα,τουλαχιστον ομως μπορω να πω οτι τηρησα την υποσχεση που της ειχα δωσει.ΜΑΝΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                                                       Ευαγγελος-1941-1990
                                                                       Δημητρα-   1947-2009
                                                                          Οι γονεις μου.


Το πιο ομορφο πλασμα της δημιουργιας!



2 σχόλια:

  1. Δε θέλω να πω κάτι..
    Σε καταλαβαίνω πως νιώθεις..

    Να πω ότι μετα από πολλά χρόνια ανέβηκα Αθήνα σε μια θεια μου..
    τον μόνο άνθρωπο που ουσιαστικά έχω
    και να κανονίσουμε να βρεθούμε..
    θα σχολιάσω αύριο να σου πω πότ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν πήρα φορτιστή μαζί μου κι έχω μείνει από μπαταρία,
    αύριο, ευελπιστώ αύριο το μεσημέρι να έχω..
    θα έχω...
    Σου γράφω το τηλ. από κάτω και στέλνεις μην να το λάβω μόλις το ανοίξω
    και καπάκι σε παίρνω τηλ. και κανονίζουμε που και πότε

    Μόλις κάνεις αποθήκευση σβήσε το

    ΑπάντησηΔιαγραφή