NEWS 24|7 -Nέα με άποψη, για την Ελλάδα και τον Kόσμο. Blogs, Videos, Πρωτοσέλιδα

Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2014

H ζωη που (δεν)εζησα!

Καλημερα,καλησπερα σας,ξερετε το στερνη μου γνωση να σε ειχα.........,να που μερικες βγαινουν αληθινες αν σκεφτομουν οπως σκεφτομαι σημερα,πριν απο 20 χρονια ομως(πολλα ειναι τελος παντων)θα μιλουσα θα ελεγα την αληθεια οτι δυσκολευομαι να μιλησω,εμαθα να μιλαω μεσα απο την χρηση,πιστευα οτι η ηρωινη μου εδινε τον τροπο να μιλησω,τοτε δεν σκεφτηκα οτι μιλουσα γιατι μεγαλωνα γινομουν πιο εμπειρος,χαμενος ομως στο παραμυθι των ναρκωτικων δεν καταλαβα την αξια μου,ακουγα αυτα που μου ελεγαν οι αλλοι χρηστες και δεν ακουγα τους πραγματικους φιλους μου τους οποιους εχασα κι εγω ομως δεν θα μπορουσα να κανω παρεα με ενα πρεζονι,ακριβως αυτος ημουνα ενα πρεζακι του κερατα,σχολειο,πανεπιστημιο,ολοι οι βαθμοι για μενα οφειλοταν στη χρηση,ποτε μου δεν πιστεψα σε εμενα,εικοσι χρονια μετα διαπιστωνω οτι ολο αυτο που εζησα ηταν ενα λαθος,εγω αξιζω κι οχι τα ναρκωτικα επρεπε να το ειχα καταλαβει δεν αφηνα ομως τον εαυτο μου να πιστεψει σε μενα οχι μονο με τη χρηση ειχα δυναμη,γνωσεις,φιλους ποιους φιλους οσοι ζουμε σημερα ειμαστε επιζησαντες των ναρκωτικων,ενος πολεμου που δεν διαλεξαμε αλλα επιλεξαμε,ενος πολεμου που διαρκει εως και σημερα το ποτε θα τελειωσει δεν το ξερω,αυτο που σιγουρα ξερω σημερα ειναι οτι αν ειχα πιστεψει παραπανω σε εμενα δεν θα επελεγα τη χρηση,οτι πετυχα τοτε το ειχα κερδισει εγω κι οχι τα ναρκωτικα,θα μπορουσα να γραφω για ωρες το τι λαθη εκανα και τα οποια τα πληρωνω ακομη αλλα δε θα εφτανε ολοκρηρη η μνημη του blog,γιατι τα γραφω?γιατι εχουμε πει τουλαχιστον μηπως μπορεσουμε να ταρακουνησουμε καποιους,να πουμε οτι η χρηση δεν σε ανεβαζει σε κατεβαζει στο τελευταιο σκαλοπατι εκει οπου βασσιλισα ειναι η χαμενη αξιοπρεπεια,η απολυτη ξεφτιλα της ιδιας σου της ψυχης μια ψυχη που μεσα απο τη χρηση παυει να υπαρχει το παρον & το μελλον σβηνουν κι οταν παρεις χαμπαρι που ειχες πεσει τοσα χρονια τοτε αρχιζει ο απολυτος εφιαλτης θελεις να σωθεις,ελα ομως που τα ναρκωτικα κινουν το νημα της ζωης σου,χωρις αυτα δεν μπορεις και μαζι τους παλι δεν μπορεις ψαχνεις να βρεις το αλλο ακρο την αλλη ουσια την πραγματικη που λεγεται η πραγματικη ζωη κι ειναι η καλυτερη,εγω  μετα απο 25+ χρονια χρησης ξαναγεννηθηκα αλλα πολλα-πολλα χρονια αργοτερα,κι ομως η αληθινη ζωη μ'αρεσει πολυ καλυτερα ετσι οπως ειναι με τα αγχη της με τα προβληματα της αλλα ετσι ειναι η ζωη δεν μπορουμε να ζουμε σε ενα παραμυθι που οταν τελειωνει βλεπεις οτι δεν εχει λυση κανενα προβλημα απλα τα σκεπαζει για λιγο ενω αυτα γιγαντονωνται,τρια χρονια τωρα ειναι σαν να αρχιζω παλι απο την αρχη οτι επρεπε να εχω ζησει το πεταξα,προσπαθω να μην σκεφτομαι τι θα γινοταν αν δεν ειχα πεσει στη χρηση γιατι αισθανομαι οτι θα τρελαθω,βλεπεις δεν ειναι λιγο το να βλεπεις τι πεταξες,τι κατεστρεψες,τι διελυσες,ποιους πληγωσες,ποσο υποτιμητικα φερθηκα στον ιδιο μου τον εαυτο,προσπαθω να ζω το δυσκολο παρον με ανθρωπους που αγαπω και να ατενιζω το μελλον αισιοδοξα.Αρκετα ειπα,Καλη σας μερα.atgiannisns@

5 σχόλια:

  1. Καλώς σε βρίσκω!
    Πολλά μπράβο για το θάρρος του λόγου σου μα περισσότερα για την συνειδητοποίηση που έχεις!
    Δεν μπορώ να νιώσω όλα αυτά που βίωσες και βιώνεις αλλά το μόνο που θα μπορούσα να σου πω αλλά και να σου ευχηθώ είναι να προσπαθείς όσο μπορείς να μην μαστιγώνεις τον εαυτό σου για τα λάθη σου...καλή δύναμη στον αγώνα σου...θα εύχομαι για το καλύτερο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερα.
    Καλως σε βρισκω και εγω.
    Δεν εχω λογια για οσα διαβασα.
    Θελει δυναμη να μιλησει καποιος γι αυτα και κυριως να τα πολεμησει!
    Και εσυ μπορεις!
    Υπαρχει μεγαλυτερη νικη; :)

    Να εισαι καλα φιλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα απαντησω λεγοντας σας οτι με τα λογια σας μου δινετε περισσοτερη δυναμη,ωστε να να συνεχισω.Σας ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εισπράττουμε τεράστια βοήθεια και αγάπη από εδώ μέσα..
    όλοι αυτή την αποδοχή.. έχει δημιουργηθεί η δημιουργείται μια εμπιστοσύνη
    κι αυτή η εμπιστοσύνη είναι ένας ακόμα σοβαρός λόγος
    να μας κρατάει μακριά από ουσίες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή