NEWS 24|7 -Nέα με άποψη, για την Ελλάδα και τον Kόσμο. Blogs, Videos, Πρωτοσέλιδα

Τετάρτη 14 Μαΐου 2014

Αγαπες μου μεγαλες δεν εχω φαει μινιμουμ ξεχασα πολλα μα οχι κι εκεινα  εκεινα που εχω ζησει(Goin Throough Το τραγουδι μου (θυμαμαι)! οι πρωτοι στιχοι ενος τραγουδιου που οταν το ακουω γυριζω πολλα μα παρα πολλα χρονια πισω στην παιδικη ηλικια οπου ξεκινησαν οι αρχικοι τοτε πειραματισμοι με τις ουσιες τοτε ηξερα μονο τα ναρκωτικα κι οχι τι σημαινει εξαρτηση απο ναρκωτικα αν το ηξερα ισως λεω ισως γιατι οταν εισαι 13-14 αντε 16 ειναι εκεινα τα χρονια που εχεις πληρη αγνοια κινδυνου η μαλλον σε γοητευει ο κινδυνος η ανεξαρτησια η εξερευνηση η αντιδραση απεναντι στο κατεστημενο τοτε που ολα ειναι δικα σου & λες θα αλλαξω τον κοσμο αληθεια αυτη τη φραση οταν ειμασταν πιτσιρικαδες ποσοι την εχουν πει η εστω σκεφτει,περνανε λοιπον τα χρονια κι ανακαλυπτεις οτι για για να αλλαξω το κοσμο πρεπει πρωτα απο πολλα να αλλαξω τον εαυτο μου,γιατι λοιπον τα γραφω αυτα? Ειχα πριν μερικες μερες μια κουβεντα με εναν παλιο μου φιλο ο οποιος ειναι καθηγητης σε γυμνασιο μου προτεινε λοιπον να παω μια μερα στο σχολειο να μιλησω για τα ναρκωτικα,στα πλαισια της προληψης μου λεει ποιας προληψης του απαντω οταν οπως γραφω πιο πανω σε αυτες τις ηλικιες οτι & να σου πουν εσυ το δικο σου,πραγματι μπορει καποιοι σ'αυτην την ηλικια της απολυτης ελευθεριας να το λαβουν το μηνυμα ποσοι ομως? Το θεμα της προληψης σηκωνει πολυ κουβεντα,προσωπικα δεν πιστευω στην προληψη μεγαλωσα σε μια χωρα (Γερμανια) οπου η προληψη στο τομεα των ναρκωτικων,αλκοολ,σωστης οδηγησης κ.α. ξεκιναει απο την γ'δημοτικου δεν θυμαμαι να μας απετρεψε απο την μεχρι τωρα εμπειρια μου εχω καταλαβει οτι εχει να κανει με την ιδιοσυγκρασια του καθε ανθρωπου χωρις βεβαια να παραβλεψω το ρολο της οικογενειας αν & για την οικογενεια το κατα ποσο επηρεαζει εγω θα πω οτι ειναι πολυ μικρο το ποσοστο εως απειροελαχιστο για να συνεχισω θα πρεπει να γραφω για ωρες επειδη δε γινεται ομως σταματαω εδω & θα επανελθω. Βαζω μια φωτογραφια απο τη Λουκερνη της Ελβετιας.Καλη σας ημερα. atgiannisns@

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου